Del 2.5.2023 al 31.5.2023
Mostra de fotografies del fons que custodien i conserven l’Arxiu General de la Diputació de Barcelona i el Centre de Documentació i Museu d’Arts Escèniques de l’Institut del Teatre.
Es tracta de 73 imatges que recuperen la veu i la força de les dones de teatre del primer terç del s. XX, unes dones actives, independents, valentes i reivindicatives en totes les arts escèniques, però sovint silenciades i oblidades per la memòria històrica.
L'exposició s’ha agrupat en cinc àrees: Teatre i societat, Entre bambolines, A l’escenari, Cabaret i pista, i Circ, i s’hi mostren dramaturgues, figurinistes, actrius, cantants líriques, ballarines, cupletistes, dones de circ i fins i tot empresàries amb companyia pròpia. En total s’hi poden veure 26 plafons que mostren 29 fotografies i un vídeo que recull la resta d’imatges.
També trobareu més informació en l'apartat web #MiremElPassat de Diputació de Barcelona.
Preu
Entrada lliure
Centre Cívic Can Clariana
Adreça
C/ Felip II, 222
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 20
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar