Del 29.5.2021 al 30.5.2021
Projecte 3 dels alumnes de tercer curs d'interpretació de text amb direcció del professor de l'ESAD Ferran Utzet i alumnes d'escenografia.
A la seu d’un partit polític, la designació d’un nou director de campanya electoral desencadena un inesperat terratrèmol intern. Moguts pel ressentiment, el pare i la mare Ubú, tradicionalment desplaçats al si del partit, faran aflorar casos de corrupció que esquitxen els alts càrrecs i destruiran la cohesió interna de la junta directiva. Àvids de poder, assumiran la màxima autoritat al partit, alliberant una energia brutal i destructiva de conseqüències imprevisibles.
Autoria
Una versió molt lliure d’Ubú Rei, d’Alfred Jarry
Intèrprets
Anna Claramonte
Abel Cobos
Pau Jiménez
Eduard Paredes
Alba Roldán
Magdalena Sbert
Ismael Sempere
Alumnes d'Escenografia, vestuari, il·luminació
Quim Algora
Palmira Sabaté
Jessica Sibina
Professorat de l'ESAD
Albert Boronat
David Bofarull
Mercè Luchetti
Mercè Mariné
Albert Pascual
Andreu Raich
Elisa Echegaray
Ferran Utzet
Horari
Dissabte 29 de maig a les 17h i 19 h
Diumenge 30 de maig, a les 11h i a les 13h
Preu
Espectacle exclusiu per la comunitat de l'IT. Aforament limitat. Cal reserva prèvia a teatres teatres.it@institutdelteatre.cat
Ubicació
Plató
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 20
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar