Del 20.2.2019 al 17.3.2019
Amb la professora de l'ESAD Sílvia Ferrando, els graduats Francesc Cuellar, Marta Díez, Carolina Manero i Glòria Ribera, i la alumna Gemma Polo.
Seguint amb el camí iniciat per Los bancos regalan sandwicheras y chorizos sobre els rastres del franquisme en l’actualitat en una generació jove, aquesta vegada la companyia José y sus Hermanas hem decidit submergir-nos en l’Educació a Espanya avui, la nostra educació en les seves múltiples facetes. Com ens situa la nostra educació al món i de quina manera ho llegim? L’educació a l’escola, amb totes les reformes educatives i protestes que ha patit el país; l’educació familiar i de l’entorn nostre; l’educació del món de les imatges, de la música, dels mitjans, de les xarxes. Tot allò que ens impacta i “educa”. Tots aquells constructes socials i lingüístic que assumim com a propis i validem.
Coproducció
José y sus hermanas i Festival TNT
Dramatúrgia i direcció
Sílvia Ferrando
Interpretació
Francesc Cuellar, Alejandro Curiel, Marta Díez, Carolina Manero, Gemma Polo i Glòria Ribera
Espai i il·luminació
CUBE.BZ
Més informació i compra d'entrades en aquest enllaç.
CARTELLERA IT és un recull informatiu dels espectacles externs en què participen professors, alumnes o graduats recents de l’Institut del Teatre.
Si esteu interessats en difondre algun espectacle envieu la informació a comunicacio@institutdelteatre.cat.
Horari
Dimecres, dijous, divendres i dissabte, a les 21 h
Diumenge, a les 19 h
Durada: a determinar
Preu
Joves menors de 20 anys: 11 €
Anticipada i Amic i amiga Tantarantana: 12 €
Web: 15 €
Taquilla: 21 €
50% de descompte amb el carnet de l'Institut del Teatre
Teatre Tantarantana
Adreça
Carrer de les Flors, 22, 08001 Barcelona
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 20
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar