14.11.2022
Divendres 18 de novembre tindrà lloc una nova edició del Creadansa, una plataforma de creació lliure a través de la qual l’alumnat del Conservatori Superior de Dansa (CSD) mostra les seves pròpies propostes artístiques.
El Creadansa està organitzat i gestionat per col·lectiu d’alumnes de l’assignatura d’Organització i Gestió Aplicada, coordinada per la professora Ester Vendrell, que en aquesta edició es presenten sota el nom PIM PAM.
Aquest grup d’alumnes s’encarreguen d’organitzar aquest espai obert a l’experimentació i a la creativitat on l’alumnat dels diferents cursos de l’especialitat de Coreografia i Interpretació poden presentar diferents peces en procés i/o acabades d’estils i concepcions molt diferents d’una durada de màxim 10 minuts.
Enguany les representacions es duran a terme en un sol dia, divendres 18 de novembre a les 13.45h al Teatre Estudi. En aquesta ocasió es presentaran 6 propostes d'alumnat de diferents cursos de Coreografia que estan tancades, en procés o germinals.
Les funcions són gratuïtes i obertes al públic. Trobareu més informació de les actuacions en aquest apartat de l’agenda de la web.
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 22
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar