Anul·lació de convocatòria dels estudis superiors artístics vigents
L'estudiant pot sol·licitar, pel seu interès, l'anul·lació de convocatòria d'assignatura dintre del termini establert pel centre i abans que hagi transcorregut el 50% del temps destinat a la impartició de l'assignatura. La secretaria acadèmica general tramitarà l'anul·lació de convocatòria sempre que la sol·licitud d'anul·lació s'hagi presentat dintre el termini establert. L'estudiant podrà presentar una sol·licitud d'anul·lació de convocatòria fora del termini establert, només per causes de força major degudament justificades. El director/directora del centre resoldrà la concessió d'aquesta anul·lació de convocatòria fora termini.
L'anul·lació de convocatòria no exclou l'aplicació dels criteris de permanència.
- L’imprès de sol·licitud d’anul·lació de convocatòria el teniu en document adjunt i caldrà presentar-lo per correu electrònic, degudament complimentat, a la secretaria acadèmica general secretaria@institutdelteatre.cat. La data de presentació serà la del correu electrònic enviat.