16.6.2022
Treball final de l'alumna de pedagogia de la dansa del CSD Judit Amengual
L'art d'encarnar històries. Metodologia per al desenvolupament de la dimensió artística i interpretativa de l'alumnat en dansa clàssica es situa en el context de l'ensenyament de les variacions de repertori clàssic.
Des del punt de vista pedagògic, l'estudi de les obres de repertori s'utilitza com una eina formativa més, on el focus d'atenció sol estar centrat en la correcta execució tècnica i estilística de les coreografies.
Aquest fet esterilitza qualsevol expressió artística o interpretativa per part de l'alumnat, fet que impedeix que aquests desenvolupin la seva identitat e individualitat artística com a futurs ballarins.
Per tant, em pregunto: Si la fi de la dansa és artística i expressiva, per què aquesta dimensió queda reduïda a un segon pla?
Tutors
Anna Roblas Pujol
Mercè Mateu Serra
Agraïments
Als meus pares, al meu germà Jordi i a l'Àlex. A les meves tutores Anna Roblas i Mercè Mateu gracis per l'acompanyament en aquest procès.
A Xènia Gumà i Blanca Ferrer, gracis per la confiança i per permetren dur a terme aquesta investigació. Als alumnes de sisè de clàssic, gracis per fer-me disfrutar del procès i per les vostres ganes d'aprendre.
A Luis Carmona per acompanyar-me al piano, i a tot l'equip del Magatzem.
Gracis a tots aquells que heu estat sempre al meu costat durant aquesta llarga aventura.
Horari
Dijous 16 de juny de 2022, 10 h
Preu
Obert al públic.
Aula P4.S8
Adreça
Plaça Margarita Xirgu s/n
08004 Barcelona
SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar
CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar
CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 20
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar