Logo Institut del Teatre

[En català] [En español] [In English]

[Català]

Per formalitzar la inscripció al simposi cal emplenar el formulari següent i rebre el correu de confirmació: Formulari d'inscripció

IMPORTANT: Degut a un imprevist, les activitats del Simposi el dijous 3 d'octubre de 10h a 12h seran a l'Auditori, en lloc de la Sala Scanner com consta al programa en pdf i la intervenció de Lena Newton serà virtual

Podeu consultar les biografies dels participants del simposi clicant aquí.


03/10/24
La tecnologia com a cos

9:30 a 10 h | Acollida | Vestíbul de la Planta Baixa 

10 a 11 h | Obertura a càrrec de Marc Villanueva i Xesca Salvà: Tecnologies incertes (CAT) | Auditori
La incertesa caracteritza la relació que tenim amb la tecnologia, o que hi volem tenir. Des de la creació artística, les tecnologies digitals obren preguntes sobre agència, presència, interacció, comunicació o percepció: preguntes fonamentals per a les arts en viu, que els mitjans digitals no esgoten, sinó que amplifiquen i recontextualitzen. Tal com passa amb l’endevinació, amb la tecnologia busquem més preguntes que respostes, més incertesa que exactitud, més misteri que sentència. 

11 a 12 h | Conferència. Lena Newton: Who laughs last on the hybrid stage? (ENG) (Qui riu l'últim a l'escena híbrida?) | Auditori
Lena Newton és escenògrafa i professora de Disseny Teatral a la Düsseldorf Kunstakademie. Durant molts anys ha conferit un lloc central al vídeo i altres formes de tecnologia en la seva pràctica. Des del 2007, ha dissenyat escenografies i vídeos per a peces de Susanne Kennedy, Sebastian Baumgarten, Lola Arias, andcompany&co, Eric de Vroedt, Davy Pieters, Boogaerdt/Van der Schoot i Nicole Beutler, entre altres. Aquesta conferència ens planteja l’ús de tecnologia al teatre i a les arts en viu, tot preguntant-se pels reptes i possibilitats de la tecnologia en l’espai teatral. Com podem col·laborar productivament els uns amb els altres en l’ús de la tecnologia en la creació de les peces? 

12 a 12.30 h | Pausa

12:30 a 14 h | Comunicacions | Auditori

Nil Martín i Bani Busadin: Una epidèmia de ball a les pantalles: Presencialitats especulatives i noves performativitats als escenaris digitals (CAT) 

Maria Mercè Saumell: Tot convivint amb robots: School of Moon (2016) de Shonen (CAT)    

Jaume Ferrete: Laringe, oscilador (ESP)

Citlali Hernández: Prácticas corporales en el territorio digital de internet (ESP)

14 a 15.30 h | Pausa

15.30 a 16.30 h | Instal·lació. LOUQSOR/ANDROMÈDE. Viatges viscuts, paradisos descrits*, de FRAU Recerques Visuals (CAT) | Scanner
Aquesta instal·lació es basa en diaris i memòries escrits durant el viatge de 3 anys que va fer Aurora Bertrana per la Polinèsia Francesa a bord dels vaixells Louqsor i Andromède. Amb el seu estil d’escriptura, Bertrana creava imatges precises i complexes amb les paraules més senzilles, i feia veure a qui la llegia allò que no veia i potser no veuria mai. A partir del vídeo, aquesta obra evoca les imatges que podien projectar-se en la imaginació dels lectors de principis del segle XX, unes imatges suggerents i, per més descriptives que poguessin ser, abstractes sota la imaginació de qui desconeix allò que està llegint. 
  
*La peça es podrà veure, projectada de manera contínua i amb entrada lliure, des de les 12.30. A les 15.30 hi haurà una breu presentació dels artistes i un passi complet. 

16.30 a 17.30 h | Taller. Jorge Caballero i Anna Giralt: El cos com a eina de creació audiovisual amb intel·ligència artificial (CAT/ESP) | Scanner
Aquesta activitat recull la investigació d’Artefacto en la creació d’audiovisual sintètic mitjançant algoritmes d’aprenentatge profund, qüestionant les limitacions del text com a únic motor de generació, així com les restriccions d’aquestes creacions dins dels confins de l’espai diegètic. També s’interroga sobre els límits imposats pels algoritmes i la possibilitat de la creació a temps real, buscant superar les barreres conceptuals entre pensar, escriure, processar i generar imatge, per a explorar les possibilitats d’incorporar el cos com a interfície en el procés creatiu, tant en la generació com en l’edició d’imatges. Aquesta activitat busca obrir el debat cap a nous usos de la intel·ligència artificial, qüestionant les formes de simbiosi entre text i imatge i explorant les potencialitats del cos com a motor de creació.

 

04/10/24
La tecnologia com a transformació

9:30 a 10 h | Acollida | Vestíbul de la Planta Baixa 

10 a 11.30 h | Comunicacions | Auditori

Núria Nia: Estadis de fluïdesa per a línies de temps no divergents (CAT)

María García Vera: Trasllació de Codis i Tecnologia en les Arts Escèniques: Interaccions entre el Cos i la Imatge Cinematogràfica (CAT)

Ferran Utzet: Sobre la idea d'immersió (CAT)

11.30 a 12 h | Pausa

12 a 13 h | Conferència. Chris van Goethem: Nothing is new, even if it’s just invented (ENG) (Res és nou, tot i que s'acabi d'inventar) | Scanner
La relació entre arts en viu i tecnologia és ambigua: pel que fa a l’ús de la tecnologia, les arts en viu són innovadores i conservadores alhora. Sovint els artistes són pioners, a la vegada que fan servir conceptes artístics i tècnics que tenen centenars d’anys d’antiguitat.  Moltes de les tecnologies que avui considerem noves (com l’automatització, el mapping, la projecció en 3D o l’streaming) tenen el seu origen en la revolució industrial. A partir dels resultats del projecte European Canon, ens remuntarem al concepte que es troba a la base de la «invenció» contemporània. Veurem com la història serveix d’inspiració per a la innovació, per què hi ha coses que mai van passar i com els artistes escènics s’adapten a les noves tecnologies.  

13 a 14 h | Projeccció comentada. Col·lectiu Estampa: Friccions (CAT) | Scanner
Estampa és un col·lectiu artístic de programadors, realitzadors i investigadors amb base a Barcelona. La seva pràctica es basa en una aproximació crítica i arqueològica a les tecnologies audiovisuals i digitals, amb particular importància del treball amb l'arxiu i de la tradició de l'audiovisual experimental. Des de 2017, una de les seves principals línies de treball ha estat la investigació dels usos i ideologies de la intel·ligència artificial, que han plasmat en una sèrie de projectes que dialoguen amb la tecnologia des de les seves diverses vessants –tècnica, material i discursiva– i de manera situada, parant esment als funcionaments aparentment erronis i comprenent-la com una situació d'interacció entre diferents agències. 

14 a 15.30 h | Pausa

15.30 a 16.30 h | Conferència. Kris Verdonck: Between body and object (ENG) (Entre el cos i l'objecte) | Scanner
Al llarg de la història, la relació de l’home amb les màquines s’ha comparat reiteradament amb la seva relació amb Déu. L’essència de la divinitat consisteixa controlar-ho tot, en assolir l’omnipotència. L’humà, com a ésser imperfecte, imprevisible, incontrolable i mortal, somia en el món de la perfecció, la previsibilitat, el control i la immortalitat. L’humà somia en allò mecànic. Quan desapareixen les diferències entre persones i coses, entre «subjecte» i «objecte», quan es dissolen els límits entre el museu i el teatre, quan les coses ja no estan només mortes i les persones no estan només vives, la caixa negra i la sala blanca esdevenen intercanviables. Pot ser que el resultat sigui un gris beckettià infinit, on tot i tothom està perdut, on la idea de veritat ha deixat d’existir. 

16.30 a 17.30 h | Fòrum de cloenda a partir d’una geneaologia de l’espera i l’asincronia, a càrrec de Clara Laguillo (diverses llengües) | Scanner
A través d’algunes confessions-reflexions inicials sobre la impuntualitat i la latència es plantejaran vincles entre certes formes de performativitat i les incertes tecnologies que estan al focus del Simposi. Així, i a partir d’una genealogia inicial, s’activarà una taula de diàleg amb les participants de les comunicacions realitzades, a qui s’haurà plantejat una pregunta prèvia que pot esdevenir fil conductor. Si s’escau, se sumaran respostes també d’altres assistents, i provarem de deixar esbossades idees que de manera col·lectiva considerem rellevants del simposi, a mode de clausura. 

17.30 a 18 h | Instal·lació. FLUX, de Júlia Rossinyol i Mercè Lledós | Passadís de la S2 (davant de l'Scanner)
Les plantes formen part de comunitats complexes, on es comuniquen entre elles per poder sobreviure, defensar-se o garantir una sèrie de recursos per al seu creixement. «Flux» és una interpretació visual del canal per on circulen les dades vegetals. Una representació del codi que les plantes podrien estar utilitzant per enviar-se missatges, a través d’una successió́ de punts de llum en una línia flotant de 24 metres. «Flux» és el projecte final de les alumnes del Postgrau en Escena i Tecnologia Digital Júlia Rossinyol i Mercè Lledós. 

Amb la col·laboració de:

CITM-positiu-p3005-interior-blanc.png

[Español]

IMPORTANTE: Debido a un imprevisto, las actividades del Simposio el jueves 3 de octubre de 10h a 12h seran en el Auditori, en vez de la Sala Scanner y la intervención de Lena Newton será virtual.

03/10/24
La tecnología como cuerpo

9:30 | Acogida | Vestíbulo de la Planta Baja 

10:00 I Apertura a cargo de Marc Villanueva y Xesca Salvà: Tecnologías inciertas (CAT) I Auditori
La incertidumbre caracteriza la relación que tenemos con la tecnología, o que queremos tener con ella. Desde la creación artística, las tecnologías digitales abren preguntas sobre agencia, presencia, interacción, comunicación o percepción: preguntas fundamentales para las artes en vivo, que los medios digitales no agotan, sino que amplifican y recontextualizan. Como ocurre con la adivinación, con la tecnología buscamos más preguntas que respuestas, más incertidumbre que exactitud, más misterio que sentencia.

11:00 I Conferencia. Lena Newton: Who laughs last on the hybrid stage? (¿Quién ríe el último en la escena híbrida?) (ENG) I Auditori
Lena Newton es escenógrafa y profesora de Diseño Teatral en la Düsseldorf Kunstakademie. Durante muchos años ha dado un lugar central al vídeo y otras formas de tecnología en su práctica. Desde 2007, ha diseñado escenografías y vídeos para piezas de Susanne Kennedy, Sebastian Baumgarten, Lola Arias, andcompany&co, Eric de Vroedt, Davy Pieters, Boogaerdt / Van der Schoot y Nicole Beutler, entre otros. Esta conferencia nos plantea el uso de tecnología en el teatro y en las artes en vivo, preguntándose sobre los retos y posibilidades de la tecnología en el espacio teatral. ¿Cómo colaborar productivamente unos con otros en el uso de la tecnología en la creación de las piezas?

12:00 I Pausa

12:30 I Comunicaciones I Auditori

Nil Martín y  Bani Brusadin: Una epidemia de baile en las pantallas: Presencialidades especulativas y nuevas performatividades en los escenarios digitales (CAT)

Maria Mercè Saumell: Conviviendo con robots: School of Moon (2016) de Shonen (CAT)

Jaume Ferrete: Laringe, oscilador (ESP)

Citlali Hernández: Prácticas corporales en el territorio digital de internet (ESP)

14:00 I Pausa

15:30 I Instalación. LOUQSOR/ANDROMÈDE. Viajes vividos, paraísos descritos*, de FRAU Recerques Visuals (CAT) I Scanner
Esta instalación se basa en diarios y memorias escritos durante el viaje de 3 años que hizo Aurora Bertrana por la Polinesia Francesa a bordo de los barcos Louqsor y Andromède. Con su estilo de escritura, Bertrana creaba imágenes precisas y complejas con las palabras más sencillas, y hacía ver a quien la leía aquello que no veía y quizás no vería nunca. A partir del vídeo, esta obra evoca las imágenes que podían proyectarse en la imaginación de los lectores de principios del siglo xx, unas imágenes sugerentes y, por más descriptivas que pudieran ser, abstractas bajo la imaginación de quien desconoce lo que está leyendo.

*La pieza se podrá ver, proyectada de manera continua y con entrada libre, desde las 12:30. A las 15:30 habrá una breve presentación de los artistas y un pase completo.

16:30 I Taller. Jorge Caballero y Anna Giralt: El cuerpo como herramienta de creación audiovisual con inteligencia artificial (CAT/ ESP) I Scanner
Esta actividad recoge la investigación de Artefacto en la creación de audiovisual sintético mediante algoritmos de aprendizaje profundo, cuestionando las limitaciones del texto como único motor de generación, así como las restricciones de estas creaciones dentro de los confines del espacio diegético. También se interroga sobre los límites impuestos por los algoritmos y la posibilidad de crear a tiempo real, buscando superar las barreras conceptuales entre pensar, escribir, procesar y generar imagen. Esta actividad busca abrir el debate hacia nuevos usos de la inteligencia artificial, cuestionando las formas de simbiosis entre texto e imagen y explorando las potencialidades del cuerpo como motor de creación.

17:30 I Final de la jornada

 

04/10/24
La tecnología como transformación

9:30 | Acogida | Vestíbulo de la Planta Baja

10:00 I Comunicaciones I Auditori

Núria Nia: Estadios de fluidez para líneas de tiempo no divergentes (CAT)

María García Vera: Traslación de códigos y tecnología en las artes escénicas: interacciones entre el cuerpo y la imagen (CAT)

Ferran Utzet: Sobre la idea de inmersión (CAT)

11:30 I Pausa

12:00 I Conferencia. Chris van Goethem: Nothing is new, even if it’s just invented (Nada es nuevo, aunque se acabe de inventar) (ENG) I Scanner
La relación entre artes en vivo y tecnología es ambigua: en cuanto al uso de la tecnología, las artes en vivo son innovadoras y conservadoras a la vez. A menudo los artistas son pioneros, a la vez que usan conceptos artísticos y técnicos que tienen centenares de años de antigüedad.  Muchas de las tecnologías que hoy consideramos nuevas (como la automatización, el mapping, la proyección en 3D o el streaming) tienen su origen en la revolución industrial. A partir de los resultados del proyecto European Canon, nos remontaremos al concepto que se encuentra en la base de la «invención» contemporánea. Veremos cómo la historia sirve de inspiración para la innovación, por qué hay cosas que nunca pasaron y cómo los artistas escénicos se adaptan a las nuevas tecnologías.

13:00 I Proyección comentada. Estampa: Fricciones (CAT) I Scanner
Estampa es un colectivo artístico de programadores, realizadores e investigadores con base en Barcelona. Su práctica se basa en una aproximación crítica y arqueológica a las tecnologías audiovisuales y digitales, con particular importancia del trabajo con el archivo y de la tradición del audiovisual experimental. Desde 2017, una de sus principales líneas de trabajo ha sido la investigación de los usos e ideologías de la inteligencia artificial, que han plasmado en una serie de proyectos que dialogan con la tecnología desde sus diversas vertientes –técnica, material y discursiva– y de manera situada, parando atención a los funcionamientos aparentemente erróneos y comprendiéndola como una situación de interacción entre diferentes agencias.

14:00 I Pausa

15:30 I Conferencia. Kris Verdonck: Between body and object (Entre el cuerpo y el objeto) (ENG) I Scanner
A lo largo de la historia, la relación del hombre con las máquinas se ha comparado reiteradamente con su relación con Dios. La esencia de la divinidad consiste controlarlo todo, en alcanzar la omnipotencia. El humano, como ser imperfecto, imprevisible, incontrolable y mortal, sueña en el mundo de la perfección, la previsibilidad, el control y la inmortalidad. El humano sueña en lo mecánico. Cuando desaparecen las diferencias entre personas y cosas, entre «sujeto» y «objeto», cuando se disuelven los límites entre el museo y el teatro, cuando las cosas ya no están simplemente muertas y las personas no están simplemente vivas, la caja negra y la sala blanca se convierten en intercambiables. Puede ser que el resultado sea un gris beckettiano infinito, donde todo y todo el mundo está perdido, donde la idea de verdad ha dejado de existir.

16:30 I Foro de clausura a partir de una genealogía de la espera y la asincronía, a cargo de Clara Laguillo y otros participantes del simposio (varias lenguas) I Scanner
A través de algunas confesiones-reflexiones iniciales sobre la impuntualidad y la latencia se plantearán vínculos entre ciertas formas de performatividad y las inciertas tecnologías que están en el foco del Simposio. Así, y a partir de una genealogía inicial, se activará una mesa de diálogo con las participantes de las comunicaciones realizadas, a quienes se habrá planteado una pregunta previa que puede convertirse en hilo conductor. En su caso, se sumarán respuestas también de otros asistentes, y probaremos las ideas que de manera colectiva consideramos relevantes del simposio, a modo de clausura.
 
17:30 I Instalación. FLUX, de Júlia Rossinyol y Mercè Lledós | Pasillo de la S2 (delante del Scanner)
Las plantas forman parte de comunidades complejas, donde se comunican entre ellas para poder sobrevivir, defenderse o garantizar una serie de recursos para su crecimiento. «Flux» es una interpretación visual del canal por donde circulan los datos vegetales. Una representación del código que las plantas podrían estar utilizando para enviarse mensajes, a través de una sucesión de puntos de luz en una línea flotante de 24 metros. «Flux» es el proyecto final de las alumnas del Posgrado en Escena y Tecnología Digital Oliveras Rossinyol y Mercè Lledós.

18:00 I Final de la jornada

Con la colaboración de:

CITM-positiu-p3005-interior-blanc.png 

[English]

IMPORTANT: Due to unforeseen circumstances, the symposium activities on Thursday October the 3rd from 10h to 12h will be in Auditori, and not in Sala Scanner and Lena Newton's intervention will be virtual.

03/10/24
Technology as a body

 
9:30 | Welcome | Ground floor foyer 

10:00 I Opening by Marc Villanueva and Xesca Salvà: Tecnologies incertes (Uncertain technologies) (CAT) I Auditori
Uncertainty characterises the relationship we have with technology, or that we want to have. From artistic creation, digital technologies pose questions about agency, presence, interaction, communication or perception: fundamental questions for Live Art, which digital media do not exhaust, but rather amplify and re-contextualise. As with divination, with technology we seek more questions than answers, more uncertainty than accuracy, more mystery than judgement.

11:00 I Lecture. Lena Newton: Who laughs last on the hybrid stage? (ENG) I Auditori
Lena Newton is a theatre-designer and professor of Theatre Design at Düsseldorf Kunstakademie. For many years she has made video and other forms of tech central to her practice. Since 2007, she has designed stage sets and videos for theatre performances by Susanne Kennedy, Sebastian Baumgarten, Lola Arias, andcompany&co, Eric de Vroedt, Davy Pieters, Boogaerdt/VanderSchoot, and Nicole Beutler, among others. The talk explores questions that open up our understanding of the use of tech in theatre and live performances. Lena investigates the challenges and possibilities of tech in the theatrical space. How can we productively collaborate with each other in using tech in the making of plays and performances?

12:00 I Break

12:30 I Presentation I Auditorium

Nil Martín and Bani Brusadin: Una epidèmia de ball a les pantalles: Presencialitats especulatives i noves performativitats als escenaris digitals (A dance epidemic on screens: speculative presentialities and new performativies on digital stages) (CAT)

Maria Mercè Saumell: Tot convivint amb robots: School of Moon (2016) de Shonen (Coexisting with robots: Shonen’s School of Moon [2016]) (CAT)

Jaume Ferrete: Laringe, oscilador (Larynx, oscillator) (ESP)

Citlali Hernández: Prácticas corporales en el territorio digital de internet (Body practices in the digital territory of the internet) (ESP)

14:00 I Break

15:30 I Installation. LOUQSOR/ANDROMÈDE. Viatges viscuts, paradisos descrits* (LOUQSOR/ANDROMÈDE. Journeys experienced, paradises described*) by FRAU Recerques Visuals (CAT) I Scanner
This installation is based on diaries and memoirs written during Aurora Bertrana's 3-year journey through French Polynesia aboard the ships Louqsor and Andromede. Through her writing style, Bertrana created precise and complex images with the simplest of words, and made the reader see what they had not and perhaps would never see. Based on video, this piece evokes the images that could be cast into the imagination of early 20th-century readers, suggestive images and, however descriptive they may be, abstract in the imagination of those who do not know what they are reading. 
 
*The piece can be seen, with continuous showings and free entry, from 12.30. At 15.30 there will be a short presentation by the artists and a full screening.

16:30 I Workshop. Jorge Caballero and Anna Giralt: El cos com a eina de creació audiovisual amb intel·ligència artificial (The body as an audiovisual creation tool with artificial intelligence) (CAT/ ESP) I Scanner
This activity draws on Artefacto's research into the creation of synthetic audiovisuals using deep learning algorithms, questioning the limitations of text as the sole engine of creation, as well as the restrictions of these creations within the confines of the diegetic space. It also questions the limits imposed by algorithms and the possibility of creating in real time, while seeking to overcome the conceptual barriers between thinking, writing, processing and creating images. This activity seeks to open the debate towards new uses of artificial intelligence, challenging the forms of symbiosis between text and image and exploring the body’s potential as an engine of creation.

17:30 I End of day 
 
04/10/24
Technology as transformation

9:30 | Welcome | Ground floor foyer 

10:00 I Presentation I Auditorium
Núria Nia: Estadis de fluïdesa per a línies de temps no divergents (Stages of fluidity for non-divergent timelines) (CAT)

María García Vera: Translació de codis i tecnologia en les arts escèniques: interaccions entre el cos i la imatge cinematogràfica (Code translation and technology in the performing arts: interactions between the body and the cinematic image) (CAT) 

Ferran Utzet: Sobre la idea d’immersió (On the idea of immersion) (CAT)

11:30 I Break

12:00 I Lecture. Chris van Goethem: Nothing is new, even if it’s just invented (ENG) I Scanner
The relation between performing arts and technology is ambiguous, performing arts are progressive and conservative at the same time in the use of technology. Artists are often early adaptors but use artistic-technical concepts that are centuries old. We will look at some high-end new technologies that have their origins in the Industrial Revolution or before. Automation, mapping, 3D projection or streaming are all new technologies with a long history in a distance past. Based on the results of the European Canon project, we will trace them back to the initial concept that is on the basis of the contemporary “invention”. We will see how history serves as inspiration for innovation, why things didn’t happen and how performing arts practitioners adapt to new technologies.

13:00 I Projection with commentary. Estampa: Friccions (Frictions) (CAT) I Scanner
Estampa is an artistic collective of programmers, filmmakers, and researchers based in Barcelona. Their practice is based on a critical and archaeological approach to audiovisual and digital technologies, placing particular importance on working with archives and the tradition of experimental audiovisuals. Since 2017, one of their main lines of work has been the investigation of the uses and ideologies of artificial intelligence, which they have reflected in a series of projects that engage with technology from its various aspects – technical, material, and discursive – and in a situated manner, paying attention to seemingly erroneous functions and understanding it as a situation of interaction between different agencies.

14:00 I Break

15:30 I Lecture. Kris Verdonck: Between body and object (ENG) I Scanner
Over the course of history, the relationship between man and machines has repeatedly been compared to his relationship with God. The essence of godliness is to have control over everything, to achieve omnipotence. The human, as an imperfect, unpredictable, uncontrollable and mortal being, longs for the domain of the perfect, the controllable and the immortal. The human longs for the mechanical. When the differences between people and things, between “subject” and “object”, disappear, when the boundaries between the museum and the theatre vanish, when things are no longer simply dead and people are no longer simply alive, the white cube and the black box become interchangeable. The result may well be an infinite Beckettian grey, where everyone and everything is lost, where the notion of truth is non-existent.

16:30 I Closing forum based on a genealogy of waiting and asynchrony, led by Clara Laguillo and other participants of the symposium (different languages) I Scanner
Using some initial confessions-reflections on untimeliness and latency, links will be made between certain forms of performativity and the uncertain technologies that are the focus of the symposium. Thus, and based on an initial genealogy, a dialogue table will be activated with the participants, who will have been asked a preliminary question that can become a common thread. If necessary, responses from other attendees will also be added, and, by way of closure, we will try to outline ideas that we collectively consider relevant to the symposium,.
 
17:30 I Installation. FLUX, by Júlia Rossinyol and Mercè Lledós | S2 corridor (opposite the Scanner)
Plants are part of complex communities, where they communicate with each other in order to survive, defend themselves or ensure a range of resources for their growth. "Flux" is a visual interpretation of the channel through which vegetal data circulates. A representation of the code that plants could be using to send messages to each other, through a succession of points of light on a 24-metre floating line. "Flux" is the final project by Júlia Rossinyol and Mercè Lledós, students on the Postgraduate Degree in Staging and Digital Technology.

18:00 I End of day

With the following collaborator:

CITM-positiu-p3005-interior-blanc.png

SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar

 

CENTRE DEL VALLÈS
Plaça Didó, 1
08221 Terrassa
T. 937 887 440
Contactar

 

CENTRE D'OSONA
c/ Sant Miquel dels Sants, 20
08500 Vic
T. 938 854 467
Contactar

 

MAE
Plaça Margarida Xirgu, s/n
08004 Barcelona
T. 932 273 900
Contactar

 

Carregant...
x