Logo Institut del Teatre

Comunicat de l’Institut del Teatre sobre el Dia Internacional de les Dones

8.3.2018

Institut del Teatre commemoració 8 de març

En el Dia Internacional de les Dones, des de l’Institut del Teatre volem expressar el nostre suport a les reivindicacions d’aquest 8 de març. En aquest sentit aplaudim les accions, manifestacions o activitats que s’organitzin arreu en el dia d’avui amb l’objectiu de reivindicar la igualtat de gènere i lluitar contra qualsevol tipus de discriminació o violència vers les dones.

Fem una crida a la defensa dels drets de les dones i a la necessitat d’aconseguir la igualtat real que permeti posar fi a les discriminacions que encara pateixen les dones en els àmbits laboral, salarial, familiar i social. Alhora, reivindiquem una major representativitat de les dones a tots els nivells, i especialment, en l’àmbit de les arts escèniques.

D’altra banda, ens sumem a la campanya amb el lema “Feminisme és futur” impulsada per la Diputació de Barcelona en què es ret homenatge als feminismes i donem suport al manifest del 8 de març de la Diputació de Barcelona.

SEU CENTRAL
Plaça Margarida Xirgu, s/n