Pràctica d'escenificació 3 de l'alumne de direcció i dramatúrgia de tercer curs Pau Serés Canela
Al llarg d'aquest projecte hem intentat endinsar-nos en els darrers pensaments de Sarah Kane i entendre els diàlegs que ella mantenia amb els seus fantasmes.
La necessitat de ser estimats ens ressona en aquest viatge que l'autora, amb generositat, ens convida a fer cap a la lucidesa. Quan els rellotges marquen les 4:48, apareix l’amor i ens mostra l'esperança que s'amaga a les darreres rèpliques, abans que el teló s'alci i la funció s'acabi.
100 - 9 = 91 - 7 = 84 - 3 = 81 - 9 = 72 - 3 = 69 - 11 = 58 - 14 = 44 - 7 = 37 + 1 = 38 + 4 = 42 - 21 = 21 + 7 = 28 - 16 = 12 - 5 = 7 - 7 = 0 / 100 - 7 = 93 - 7 = 86 - 7 = 79 - 7 = 72 - 7 = 65 - 7 = 58 - 7 = 51 - 7 = 44 - 7 = 44 - 7 = 44 - 7 = 37 - 7 = 30 - 7 = 30 - 7 = 23 - 7 = 16 - 7 = 9 - 7 = 2 / 1 + 1 = 1
Autoria
Sarah Kane
Traducció
Anna Soler Horta
Direcció
Pau Serés Canela
Intèrprets
Laura Gaja Pescador
Jana Punsola Massaguer
Escenografia i il·luminació
Camille Latron Llorens
Vestuari
Erola Carretero Alonso
Espai sonor
Gaspar Corts Mas
Fotografia
Guillem Ortega Santos
Moviment
Miriam Martín López
Professora
Glòria Balañà Altimira
Equip docent
Elisabet Castells
Julià Colomer
Ricard Gázquez
Lluís Hansen
Marta Rafa
Helena Tornero
Equip Tècnic de Teatres
Coordinació tècnica, Marc Ases
Tècnic de llums, Carlos Lucena
Tècnic de so, Toni Suñé
Agraïments
Al Joel, a la Laura, al Nico i al Marcos.
Als pares.
I als amors que no han pogut ser.